Nikon معرفی کرد:دوربین حرفه‌ای با طراحی سبک مدل D3100

شرکت بزرگ Nikon هفته گذشته جدیدترین دوربین عکاسی حرفه‌ای خودش را به بازار معرفی کرده است. دوربین جدید این شرکت با مدل D3100 به بازار معرفی و رونمایی شده است.
دوربین جدید این شرکت دارای حسگر CMOS بوده و امکان عکاسی با وضوح تصویر ۲/۱۴ مگاپیکسل را دارد. این دوربین عکس‌هایی با حداکثر اندازه ۳۰۷۲×۴۶۰۸ پیکسل را با ضریب فاصله کانونی ۵/۱ برابر می‌تواند ثبت و ذخیره کند.
D3100 دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر بوده و حداکثر حساسیت آن به هنگام عکاسی به ۳۲۰۰ می‌رسد. این دوربین از ۱۲ حالت تنظیم دستی بهره می‌برد و دارای تکنولوژی تشخیص چهره هم هست. دوربین جدید Nikon مبتنی بر حافظه فلش بوده و قابلیت ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه SD، SDHC و SDXC را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.
این دوربین امکان عکاسی پی در پی با سرعت ۳ فریم در هر ثانیه را داشته و قابلیت فیلمبرداری HD باسرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه را هم به کاربرانش می‌دهد. نمایشگر این دوربین جدید از نوع LCD بزرگ با اندازه ۳ اینچ است. این نمایشگر دارای منظره یاب اپتیکال بوده و قابلیت نمایش تصاویر با وضوح تصویر ۲۳۰۰۰۰ نقطه‌ای را هم به کاربرانش می‌دهد.
باتری این دوربین از نوع لیتیومی قابل شارژ بوده و پورت خروجی آن USB نسخه ۲ پر سرعت است. این دوربین ابعادی برابر ۷۵×۹۶×۱۲۴ میلیمتر بوده و وزن آن به ۵۰۵ گرم می‌رسد. به این ترتیب این دوربین طراحی نسبتا باریک و سبکی دارد که امکان جابه‌جایی و حمل راحت‌تر را به کاربرانش می‌دهد.
با این همه، اما شرکت Nikon هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه دقیق این دوربین جدید اعلام و منتشر نکرده است.
منبع : itteach.ir

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها