سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان در سالهای گذشته به آدرس profile.medu.ir در دسترس بود ولی با تغییرات صورت گرفته در سامانه‌های یکپارچه آموزش و پرورش از این به بعد کلیه خدمات فرهنگیان به آدرس سامانه my.medu.ir منتقل شده است. برای ثبت درخواست انتقالی، فرهنگیانی که خواهان نقل و انتقالی موقت و یا دائم می‌باشند باید تا تاریخ ۴ تیر ماه به سامانه مذکور مراجعه کرده و درخواست انتقال خود را ثبت نمایند.

کسانی که نمی‌توانند با امتیاز کافی و مدارک مستند کافی موافقت منطقه محل خدمت خود را برای تایید نقل و انتقال خود دریافت کنند می‌توانند با پیدا کردن فردی دیگر در منطقه مورد نظر، با او جابجا شوند. به این فرایند جابجایی فرهنگیان گفته می‌شود و در بین فرهنگیان و معلمین بسیار مرسوم است. در واقع با روش جابجایی شما مطمئن خواهید بود که منطقه محل خدمت شما و فرد مورد نظر به احتمال بسیار زیاد با انتقال شما موافقت خواهند کرد.

یکی از سختی‌های انتقالی به روش جایگزینی پیدا کردن کسی است که بخواهد با شما جابجا شود. معمولا مسافت زیاد بین شهرها مانع از این می‌شود که فرهنگیان بتوانند به صورت حضوری یکدیگر را ملاقات کرده و برای جابجایی با یکدیگر به توافق برسند. به همین دلیل عده‌ای از همکاران فرهنگی برای حل این مشکل در فضای مجازی به ایجاد کانال‌ها و گروه‌های مختلف اقدام نمودند تا نیاز همکاران خود را به محیطی جهت تبادل نظر برطرف نمایند.

شما با جستجوی کلیدواژه‌هایی همچون جابجایی فرهنگیان، گروه جابجایی فرهنگیان، گروه نقل و انتقالات فرهنگیان، کانال نقل و انتقالات فرهنگیان و از این قبیل کلیدواژه‌ها با بسیاری از کانال‌ها و گروه‌هایی در فضای شبکه‌های اجتماعی روبرو می‌شوید که با عضویت در آنها و با پرداخت هزینه می‌توانید درخواست خود را برای جابجایی یا درخواست نقل و انتقال خود را ثبت کنید.

مشکلی که در استفاده از این گروه‌ها و کانال‌های شبکه‌های مجازی وجود دارد یکی این است که هزینه‌های زیادی ار فرهنگیان دریافت می‌کنند و پس از پیدا شدن یک مورد برای جابجایی، هزینه‌ی مجددی برای در اختیار قرار دادن شماره تماس از طرفین درخواست می‌کنند. مشکل دیگر آنها جستجوی سخت در آنهاست. برای پیدا کردن یک درخواست جابجایی مطابق با نیاز، معمولا باید تمام درخواست‌های ثبت شده در یک کانال را مرور کرد و این وقت بسیار زیادی را از همکاران عزیز فرهنگی می‌گیرد.

سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

سامانه جابجایی فرهنگیان

برای حل مشکلات بالا، سامانه جابجایی فرهنگیان در اردیبهشت ۱۴۰۲ راه اندازی شد که با طراحی منحصر به فرد خود مشکل ثبت درخواست دقیق و جستجوی دقیق بین درخواست‌های ثبت شده را برای فرهنگیان عزیز بسیار راحت کرده است.

روش کار سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان به این صورت است که همکار فرهنگی با انتخاب استان و منطقه محل خدمت خود به عنوان مبدا، و سپس استان و منطقه محل خدمت مورد نظر خود به عنوان مقصد، درخواست خود را در سامانه ثبت می‌نماید و منتظر تایید از سمت اداره محل خدمت خود و سپس تایید از اداره کل می‌نشیند.

در سامانه جابجایی فرهنگیان نیز به همین روش با انتخاب کد منطقه مبدا و سپس انتخاب کد منطقه مقصد، درخواست‌ها کاملا شبیه به سامانه نقل و انتقالات بوده و به همین دلیل می‌توانیم از دقت جستجو در این سامانه آسوده خاطر باشیم.

برای ثبت درخواست جابجایی در سامانه جابجایی فرهنگیان اول باید عضو سایت شوید و سپس شماره موبایل خود را تایید نمایید. این کار برای اطمینان از صحت هویت واقعی افراد بوده که پس از پیدا شدن مورد جابجایی مناسب، بتوانیم با فرد مورد نظر تماس گرفته و فرایند نقل و انتقال را به جریان بیندازیم.

سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

همانطور که در ابتدای مقاله نیز عنوان شد تا سالهای گذشته درخواست‌ها و خدمات مربوط به فرهنگیان در کارتابل آموزش و پرورش ثبت می‌شد ولی به تازگی و پس از تغییرات گسترده سامانه‌های متعلق به آموزش و پرورش، تمام خدمات در یک بخش متمرکز شده و به آدرس my.medu.ir منتقل شده است.

برای ثبت درخواست نقل و انتقال در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان ابتدا به آدرس my.medu.ir مراجعه کنید و سپس از بخش خدمات، گزینه نقل و انتقالات را انتخاب نمایید. دقت کنید که برای ورود به سامانه مای مدیو می‌توانید از درگاه دولت و گزینه ورود با شماره موبایل استفاده کنید که در این صورت نیازی به کلمه عبور نخواهید داشت.

ثبت درخواست نقل و انتقالات در سامانه مای مدیو

برای ثبت درخواست نقل و انتقال در سامانه مای مدیو باید مدارک لازم و امتیازات لازم را جهت تایید منطقه مبدا و مقصد در اختیار داشته باشید. فرهنگیانی که متقاضی نقل و انتقال برون استانی هستند معمولا به مدارک و امتیازات بیشتری جهت تایید درخواست نیاز دارند.

آموزش و پرورش به دلیل کمبود نیرو اغلب با درخواست‌های نقل و انتقالات به سختی موافقت می‌کند. بنابراین بهترین گزینه جایگزین برای این موارد پیدا کردن یک همکار فرهنگی برای جابجایی می‌باشد. ما در سامانه جابجایی فرهنگیان سعی کرده‌ایم مشکل پیدا کردن جابجایی را برای همه فرهنگیان سراسر کشور برطرف کنیم. کافی است درخواست جابجایی خود را در سامانه جابجایی ثبت کنید و در میان دیگر درخواست‌های ثبت شده به دنبال کسی بگردید که مطابق با نیاز شما می‌باشد. برای جستجوی راحت کافی است بر روی استان مورد نظر خود کلیک کنید و سپس بر روی منطقه دلخواه در هر استان کلیک نموده و تمام درخواست‌های ثبت شده برای آن منطقه را مشاهده نمایید.

سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

ثبت درخواست جابجایی در سایت جابجایی فرهنگیان

در صورتی که یک درخواست جابجایی در سایت پیدا کردید که مطابق با نیاز شما هست کافی است یک درخواست برای خودتان در سایت ثبت کنید که مطابق با درخواست مورد نظر باشد تا بتوانید شماره فرد متقاضی را مشاهده نمایید. در صورتی که درخواست جابجایی مورد انتظارتان را در سایت جابجایی فرهنگیان پیدا نکردید نا امید نشوید. درخواست خود را ثبت کنید که شانس دیده شدن خود را افزایش دهید. سایت جابجایی فرهنگیان توسط موتورهای جستجو به خوبی شناسایی شده و هر درخواستی که در سایت جابجایی فرهنگیان ثبت شود به سرعت توسط موتورهای جستجو دیده می‌شود. بنابراین شانس دیده شدن درخواست شما توسط موتورهای جستجو بسیار زیاد است و می‌توانید منتظر پیدا شدن فرد مورد نظر خود باشید.

با معرفی سامانه جابجایی فرهنگیان به دوستان و همکاران خود علاوه بر پشتیبانی و حمایت از این سامانه، به بزرگ‌تر شدن بانک اطلاعاتی آن کمک می‌کنید و به این صورت همکاران فرهنگی سراسر کشور راحت‌تر می‌توانند موارد جابجایی و نقل و انتقال خود را پیدا کنند.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها